Tidsinställt inlägg

Jaha då var det fredag och vad vaknar man upp till...jo SPÖREGN, och väckarklocka (!!!??) det bara vräker ner här hemma.....tur att man ska jobba idag:)
Imorgon blir det också jobb sen ledig på söndag och jobb igen på måndag, min lediga tid i helgen ska spenderas med min älskade lilla familj :) hoppas det blir nogelunda bra väder imorgon eftermiddag och på söndag men man ska väl inte hoppas på för mycket :)
Nu har vi förövrigt försökt få lillan att bara sova en gång om dagen och det är nästan alltid runt 12-13 tiden och hon sover 1 timma ungefär, ibland mer och ibland mindre. Detta gör vi för att se om hon somnar bättre på kvällarna och om hon sover bättre på nätterna.
Eftermiddagarna är lite griniga eftersom att hon är van att sova en stund runt 15-16 tiden, men det går över efter ett tag och hon kommer in i andra andningen :)
I förrgår så grät hon lite vid läggningen som var kl 19.00 men somnade sen efter inte alls så lång stund och igår så slocknade hon som ett ljus i sängen när hon hade ätit klart vällningen, så det går verkligen framåt :)
Även nätterna har förbättrats tycker jag, behöver gå upp 2 ggr kanske, hon vaknar några gånger och gör lite ljud ifrån sig men oftast så somnar hon om efter några minuter om man låter henne vara.
Kanske det är påväg att vända nu? Hoppas det men vågar inte riktigt hoppas på det ännu :) Vi låter tiden utvisa :D
Nu ska jag ta och göra iordning mig och sen bege oss ner till viken

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0