Förbannad

Det är många saker jag är arg/ledsen för idag:

1: lillan norpade mina glasögon från bordet när jag skulle springa ut i köket och hämta en servett, hon lekte att det var en bil, på golvet, med glaset neråt vilket resulterade i en rad irriterande repor på höger glaset, känns som att det är nån irriterande fläck på dom när man har dom på sig....LYCKA..eller inte

Note to my self: lämna aldrig nåt inom räckhåll

2:har suttit och läst på ett forum på nätet om att ta hål i öronen på sina barn! Alltså jag FÖRSTÅR inte hur man kan välja att ta hål i öronen på sitt barn när dom är allt från 1 vecka gammla och framåt! EN VECKA!!!!!!!!!!!
Jag skulle aldrig i mitt liv överväga att ta hål i melissas öron nu!!?
Jag vet själv hur det är med allergier osv, när jag tog hål i öronen så utvecklade det nickelallergi och det är nåt man får leva med, man kan inte ha byxor/kläder med metallknappar, inga smycken, jag vet till och med en gång när jag hade ett diadem som det var metall i och det slutade med fruktansvörda eksem bakom öronen!
Melissa får ta hål i öronen när hon är gammal nog att sköta om dom själv och vet vilka risker det innebär!


3: denna jävla jobb hets/panik! Känner att i augusti när min föräldraledighet tar slut så måste jag ha ett heltids jobb för a-kassa är ju inte änns att tänka på, knappt värt det som en sissta utväg änns! Man sitter och kollar runt men just nu så finns det ju mest sommarjobb ute eller jobb som ska börja omgående och det går ju inte pga att vi inte har någon dagisplats ännu!

4: jag vill ha M hemma!!!!!


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0