Onsdag!

Jaha då var det onsdag och det har inte varit en rolig förmiddag alls, lillan har skrikit skrikit och skrikit, verkligen ingenting har hjälpt och man känner sig ju så himla hjälplös när man inte vet vad som är fel och man inte vet vad man ska göra för att hon ska sluta vara ledsen.....det gör ju ont i mitt hjärta. men nu efter lite morot och majs pure och lite katrinnplommon så somnade hon i sängen, bara hoppas hon sover ett tag och vaknar pigg och glad som hon oftast brukar vara.....som hon har varit idag har hon aldrig varit förut så nåt är ju fel...aja vi får väl se sen!
Nån som har några tipps på sovrutiner? Vi brukar försöka att hålla henne vaken från kl17-18 på kvällen men sen vid 20 så är hon jäötte trött och grinig så hon somnar, sen oftast vaknar hon helt hysterisk vid 01-02 och 04-05 det tar ungefär 1 timma att få henne att somna om, varken napp,snutte eller mat hjälper just då (hon vaknar även mellan dom tiderna men då hjälper oftas nappen eller att man ligger och buffar henne) men det har varit så sen 1 månad tillbaka ungefär, innan det så vaknade hon oftast 2-3 ggr per natt och fick mat sen somnade hon om. Man känner sig ju lite som en Zombie när man inte får sova själv på nätterna....självklart så räknar jag ju med att få gå upp några gånger det vet jag, men just att hon sover så dåligt....
Men jag älskar henne över allt annat ändå :)
Ni får usrsäkta mig men nu ska jag med ta och vila lite :)

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0