Jag är tillbaka :)

Ja ett tag iallafall :) Tack så mycket Sara för att du gjorde en skit snygg desig åt mig :)
Kan ju inte lova att jag kommer vara jätte flitig men jag ska iallafall försöka :) Mycket har hänt sen jag skrev sist....men det största är att vi har fått våran underbara dotter Melissa....Hon är det bästa som hänt mig och tiden går så fort, imorgon blir hon redan 4 månader, vart har dom 4 månaderna tagit vägen? Hon gillar inte längre att ligga på rygg utan rullaröver på mage efter 2 sek,försöker kråla sig fram, men efter ett tag blir hon sur för att hon inte kan rulla över på rygg igen :)
Ne mina vänner nu är det snart läggdax så att man får sova lite innan lillan vaknar igen!

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Noel

så lite så :) allt för mina vänner :)

2011-08-03 @ 18:12:34
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/
Postat av: Bettan

Gullunge nr 1

2011-08-03 @ 23:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0