Hej hej

Oj idag har jag varit riktigt dålig på att skriva här men det beror på att jag har varit så fruktansvärt trött...lillan har vaknat till och från inatt och inte kunnat somna om....tillslut så gick vi ut och la oss på soffan och så somnade hon på min mage...hon sover skapligt när hon får ligga på mage, när hon ligger på rygg så vaknar hon jätte lätt,men det går inte att få henne att somna in på mage själv utan man får isåfall vända på henne efter ett tag när hon väl har somnat på rygg, men jag tycker att det är lite otäckt med tanke på allt man hört om plötsligspädbarnsdöd och allt! Nu ligger hon hur som helst på mage i sin säng men jag tittar in ungefär varannan miut :D
Men nu ska jag ta och försöka att vila lite jag med!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0