hej hej

img_7816 (MMS)

Hallå hallå....inte bloggat så mycket idag pga att jag inte haft tid eller ork....lillan har varit grinig inatt och iprincis hela dagen så när jag väl har haft tid till annat så har jag faktiskt vilat! Annars idag så har jag bakat bröd mellan lillans skrikattacker, i eftermiddags efter marcus slutat jobba så var vi ute i huset och kollade och bestämmde diverse saker...så som golv och färg osv....så nu är det bara att köpa färgen vi vill ha och börja lite smått att fixa......det ska bli så jävla kul!! Nu ska jag lägga mig framför tvn en stund innan det blir sängen för min del! Såhär blev brödet föresten, as gott är det med!!


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0