onsdag

Ja då var det onsdag och inte ett dugg vettigt har jag gjort idag....förutom att laga mat då kanske...och jag gjorde ju korvstroganoff....och jag gillart inte men man måste ju prova....och ja neeeeeeeej jag gillar det fortfarande inte...uuuäääääccckkkkkk!!!!!!!!!!!!
Nu är det fullt upp resternade dagarna....imorgin är det stan....sen hem och städa....fredag är det handling till sälen och tårt bakning.....lördag är det tvätt...tårtbak.....fira födelsedag....och så ska man hinna packa nånstans där imellan :S
Men nu ska jag gå och lägga mig iallafall...lite tidigt kanske men jag har en fruktansvärd huvudvärk + att jag ska upp vid halv 7 imorgon!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0