God kväll

Duscha
inpackning
hoppa i morgon rocken
duntofflor på
silkesdroppar i håret
Slappa med datan i knät


Då sitter man här i soffan ny duschad och härlig......riktigt skönt med en varm och lång dusch.....fast det skulle ha varit ännu skönare med ett badkar...men men.....synd det inte finns i stugan i sälen...men bastu finns så det duger åt mig :)
Imorgon är babe ledig :D Jag som tänkte ringa in till stan och kolla om dom hade någon tid att fixa naglarna imorgon istället för torsdag men kom på att det är röd dag så dom har säkert stängt....
Måste ta en runda på stan med och köpa bla:
Nya vantar (varma som tusan måste dom vara för det är typ -30 i sälen :S)
Ny bikini (min har på nåt konstigt sätt blivit för liten;) för det nya badhuset kan jag tro att vi lär besöka och där får man garanterat inte bada näck :D
Mirakel nagellack så att naglarna håller sig starka
Silver schampo ( så jag slipper vara orange i hårbotten...läckert värre)
ehhh aaa det är vad jag kommer på nu men det lär bli mer om jag känner mig rätt :)
Nu ska jag vänta så att håret torkar lite så ska jag gå och lägga mig.....känner mig lite hängig....har gjort det hela eftermiddagen...men det beror säkert på att jag inte sovit så bra inatt
Satta och kommenterade matildas blogg förut....gör jag väl iofs rätt ofta men dom verkar inte komma fram:S
Eller gör dom det??
ne nu ska jag ta och se på tv lite grann

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Matillda

Nae, jag tror inte de gör det. Men bara så du vet så är inte du en anonym fegis som jag snackar om i min blogg ;) Kram!

2010-01-05 @ 22:41:32
Postat av: Sara

hehe jag får väl svar här då matillda eftersom att jag tydligen bara kan kommentera din blogg ibland :) haha jo men jag tror nog allt att det är mig du skriver om i bloggen...haha...Nevars men lustigt att kommentarerna bara kommer fram ibland! Hoppas ni hade kul igår och inte mår allt för dåligt idag! Kram

2010-01-06 @ 12:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0