Åhhhhhhhhhhhh

Jag blir galen på gammla tjuriga kärringar!
Idag hade vi tvätttid från halv 11 till kl 2 och då tvättade vi sista maskinerna vid 2 och hängde upp tvätten......sen är det en tvätt tid mellan 2-17.30 så jag går ner vid 5 och ska plocka ner tvätten så att dom andra får torkrummen.....då är dte en gammal kärring där nere som frågar om det är jag som har tvättat...jo men det är dte ju.....och då säger hon åt mig lite spydigt att jag ska hålla tiderna för jag tar ju upp 2 hela torkrum (2 av 4 :S)
Så sa jag det att tiden slutade vid 2 och att jag var ju tvungen att hänga upp det och låta det torka liksom......det var väl ingen fara liksom eftersom att det bara var hon som skulle tvätta efter mig.....men hon påstod att jag hade tagit förmånga torkrum och att det förstörde för alla andra :O och så hade jag ju lämnat lampan tänd i torkrummet och då går det ju åt el......men alltså jag blir cp.....tänkte först be om ursäkt men när hon började att va spydig så kunde jag inte hålla mig utan jag var spydig tillbaka!Jag hatar verkligen denna tvätt stuga....jag menar folk kan gå och stänga av torkrummen bara för att tvätt tiden är slut liksom! Men iallafall jag plockade ner tvätten i det första torkrummet och så skulle jag plocka ner i det andra men det var fortfarande fuktigt och fläkten var avstängd......och jag antar att det är hon som stängt av....a men vilken osis för henne att min tvätt blir tvungen att hänga längre då......aaahhhhh!!!!!!!!!!
Aja nog om det......vi ska väl snart åka till grännes och börja packa in grejer så att vi slipper det imorgon bitti för vi ska ju åka vid 06 och då är man ju inte allt för pigg....håller på och packar men jag tog mig en pause! :)
Ska bli så skönt att åka iväg ett tag och bara va....dricka och äta gott med trevligt sällskap :) blir väl ett och annat parti spel med kan jag tro :)
Ne nu ska jag se om macke kan slita sig från datan så vi kan åka!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0