Joråsåattehhh

Söndag söndag härliga söndag....eller inte! Jag hatar söndagar...finns ingen mer ångestladdade dag än söndagen! men men sånt är livet så att säga!!

Idag åkte jag till malin och Tony vid halv 11....fikade och myste med bäbisen :) hur go som helst ju :)


Alltså jag har ingen blogginspiration...händer inte så mycket i mitt liv just nu förutom jobb och sömn :)
Jag och macke satt och pratade igår och jag måste verkligen komma igång med Gymmet igen...var rätt flitig ett tag, har ju7 ett helt annat jobb nu än vad jag är van vid....stilla sittande jobb är inte så vanligt för mig :)
Men är det nån som känner för att börja träna??? Känner att jag måste ha nån med mig för annars kommer jag bara köra några gången....man behöver peppa varandra:)


Nae nu tänker jag slappa i soffan tills jag ska börja mitt nya nyttiga liv :P


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0