Nemen hej är du här

Jaha då skulle man försöka att sova men det går ju inget bra och inget finns det att kolla på tv heller...usch va tråkigt....så jag tog fram min lilla data istället och skriver lite....tv går i bakrunden och Lydia ligger här och snarkar...inte trodde jag att hundar kan snarka så mycket som hon gör..hehe :D

Jobbade helda idag men nu är jag ledig ons,tors och fredag....ska bli underbart skönt...imorgon sks jag försöks tt röja här hemma...bära ner massa skit i källaren *ber till gud att det är grovsopphämtning snart*
På torsdag åker jag in till stan på morgonen med mamma...måste verkligen hitta tt par vinteskor....för vanlga dojjor går ju  inte att gå i och har ingen lust att använda förra årets vinterskor :) Efter stan ska vi till Tette och jag ska snutta ihjäl mig på Alicia :)

På tal om barn så saknar jag mina trollungar så fruktansvärt mycket! Svårt att hitta tiden då dom antingen är på dagis eller så jobbar jag,  men snsrt blir det väl mindre jobb kanske så då ska jag ta igen all förlorad tid :D

Ne nu är det väl sovdags känner jag...så jag pallar gå upp skpligt imorgon!

Puss o kram

 


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0