Halllåååå

Onsdag idag då....börjar jobba vid 3...wooohoooow...men sista passet sen är jag ledig i 3 dagar! Imorgon eftermiddag åker vi till mammas syster och umgås och stannar över natten....sen på fredag morgon beger vi oss till ullared.....ska bli super skoj faktiskt! handla handla handla :D
Måste ner till af och ha möte med min handledare imorgon...prata om hurb det blir sen och även om a-kassan m.m
sen så skulle Sabina komma förbi på förmiddagen för hon hade lång håla så hon är så välkommen......ska även försöka att städa imorgon för det är så skönt att komma hem och det är städat :)
Håller på att lägga in bilder från bröllopet...bättre sent än aldrig :D
ne nu måste jag gå ut med lydia och fixa mig till jobbet!
hej hej
älsklingen och jag :)

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Ingegerd

Vad fina ni är...

2009-10-18 @ 19:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0