Kväll

Jaha då var det kväll nu då och jag har inte direkt längtat till att gå och löögga mig.....så tomt i sängen liksom....men jag har ju Lydia som ligger här bredvid mig i sängen...men det är ju inte direkt samma sak

det finns inget att se på på tv heller...inget som man kan somna till..gaaah jag blir galen...
och roliga veckan har jag med och då blir man ju så känslig så så fort nåt går fel så tjuter jag...har haft några attacker idag redan :) Tur att jag är ledig imorgon så jag inte kommer helt svullen i ögonen till jobbet..hha nae så illa är det inte men man är ju inte på topp direkt!

Imorgon tänkte jag faktiskt åka upp till mamma och vara där några timmar...känner inte för att vara själv...har så mycket jag tänker på....det är nog mitt stora problem...jag tänker för mycket...ja grubblar kan man säga...pratar inte direkt med någon om det utan håller det innom mig och det växer i huvet iksom! Nae fyy vad depprimerad jag låter nu...usch...men man kan inte alltid vara på topp :)




Saknar dej nåt enormt älskling...men om 18 dagar är du hemma igen....
Åhhh vad jag älskar dej!
Du är kärleken i mitt liv <3

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sanna

Du kan alltid ringa om du vill snacka..Eller bara vill ha sällskap . Kjam Sanna

2009-05-11 @ 07:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0