Torsdag

Jaha då lider min lediga dag mot sitt slut och som ni kanske märker så har jag inte varit så himla mycket vid datorn idag...haer inte gjort så mycket överhuvudtaget faktskt!

Vaknade väl vid 10 kanske och gick upp och åt frukost....åkte och köpte mjölk innan såklart :) sen styrde jag lite här hemma och vid typ 12 så gick jag och la mig i sängen igen och kollade lite på tv...älsklingen kom in och mös med mig...somnade och vaknade vid halv 3....trött som fasiken va jag men det är väl kanske inte så lustigt...skulle nog kunnat sova hela dagen men vid 3 skulle jag iupp till pappa för han skulle byta olje filter på min kära bil och sen skulle jag hämta upp Nella för att sen åka in till sörping och möta Malin vid Willys för att sedan storhandla....så nu har vi mat igen...hahahahaha :) kommer dock inte gå åt så mycket mat här hemma eftersom att macke åker på söndag :(

känns inge vidare att han ska åka faktiskt....inte det minsta...kommer sakna han...men som sagt så jobbar jag väl rätt mycket så tiden rinner säkert bara rinner iväg...men ett problem har uppstått...kent som hjälper oss med Lydia nu när macke åker...han jobbar eftermiddag inte veckan som kommer men veckan efter och då börjar han kl 1 på dagen...och om jag jobbar helpass så måste jag ha någon som tar lydia på en promenad på dan...hmmm...hur ska man göra? aja det ordnar sig nog alltid


Ne imorgon är det jobb 11-22 så det är dags att sova nu hörde jag någon viska i mitt öra...är aå trött....jävla pollen som gör mig så seg i huvet...blääääääää

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0