snart

Ja då är klockan strax 00.15 och jag sover inte än....har ju så mycket att se fram emot imorgon så jag är helt uppe i varv och kan inte sova :) min ääälllskkkllliiinnngggg!!!!!!


Fy faan alltså vad jag älskar honom...av hel mitt hjärta älskar jag honom...han är den gulligaste människa på denna jord och han är min min min min min :)

Ska bli så underbart att få ha honom hemma i ett par dagar....skönt att somna bredvid honom...kommer sova som en gud :) somna med hans armar om mig....nam nam :) Guuud va glad jag är över att jag träffat honom....har gått 2,5 år snart men dte känns det inte som...för jag är lika nykär nu som jag var då :)

Alltså vi träffades verkligen Vav en slump...men det tog inte lång tid förns vi föll för varandra...men jag föll sten hårt direkt när jag såg han :) sitter och tänker illbaka och jag får fjärilar i magen....livet är bra underbart ibland!


Sanna ringde med idag och påminnde mig att jag ska göra en tårta till på fredag förmidddag....det hade jag helt glömmt om jag ska vara ärlig...hehehehehe...men dte fixar sig!



Jag saknar mina små Trollungar jätte mycket...länge sen jag träffade dom nu ju....har busungar abstinens :) får se hur jag jobbar nästa vecka for jag måste träffa dom snart!!!!!!!







Ne nu måste jag försöka att sova för imorgon blir det stan med mamma o kolla in kläder och sen strosa runt och shoppa....sen möta upp min babe vid tåget....är rädd att jag kommer pussa ihjäl honm lite grann :D


'Puss o Godnatt






Du och jag är Kärlek


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0