Nu har han

Jaha dp har macke åkt till Norge nu då och det känns inge kul alls...han är borta i ungefär 3 veckor och sen kommer han hem i 2-3 dagar för att sen åka tillbaka och vara borta i 18 dagar....det är så tomt här hemm juuu!!!
och Lydia är jätte ledsen när han inte är hemma....hon bara ligger i soffan och stirrar på ingenting liksom...stackars älsklingshunden...men jag ska gå över till Kent se3n när jag får schemat så ska ju han gå ut med henne dom dagarna jag jobbar helpass...och det blir hon lycklig av iallafall det vet jag för hon älskar Kent :)

Ne nu ska jag lägga mig i soffan och mysa lite med Lydia så kanske hon blir lite glad  iallafall!



Älskar min Marcus

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0