Måndag

Ja idag är det måndag igen och jag är helledig idag....så skönt....har fått en del gjort idag...

Vid typ 11 så åkte jag upp till Tette för att hälsa på henne och tjejen....sååå gullig så...men hon sov hela tiden jag var där men det blr ju fler ggr liksom :)



Sen så åkte jag hem och började att städa...lika bra att hålla igång när man känner för det...så dammade av och allt och så bytte jag gardiner i sovrummet....var trött på dom som va så nu är jag nöjd som fasiken


jag tycker det blev snyggt


och så passar ju gardinerna ihop med vårat härliga överkast :)

Var på Affären med och hittade ett par ljus som jag fastnade för....färgen var ju underbar


dessa ljus hittade jag....fick pryda köksbänken...fint med en färgklick i vårat
annars så vita kök! Har jag föresten sagt att jag vill kala om i köket? :D


Ne nu ska jag ta och laga mig lite mat...får se vad jag rotar fram :S










Saknar min älskling...men nu är det bara 10 dagar kvar tills han kommer hem :)



Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0