jaha ja

Jaha då var det kväll igen då...jag hatar kvällar när macke inte är hemma....det är inge kul alls...sitter uppe jtte länge och vill liksom intr gå och lägga mig...fyy...Nu ikväll saknar jag honom mer än nånsin!!!!!


Kom hem från jobbet för typ 1 timma sen så jag har hunnit äta mat varit ute med lydia och allt....så nu sitter jag här med en godispåse bredvid mig och tvn med Playboy mansion på....så kul har jag liksom!

Har kommit på idag att jag ska börja äta nyttigare...har faan gått upp7 kilo sen i slutet på Januari.....vägde mig i förrgår....så¨nu ska jag ta tag i mig själv och inte äta massa jävla skräp som jag jämt äter...och det här småätandet oj oj oj oj...

Ne nu ska jag väl gå och duscha och krypa ner i den tomma sängen :(


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0