Ikväll

Yes idag blir det jobb från 15.00--> till typ 2 kanske? Wooohooooowwwww
Men ikväll spelar ju Zackarias och det kommer nog bli ett jäkla hålligång skule jag tro och dåär dte ju kul att jobba för tiden bara flyger iväg....men helst av allt så skulle jag ju vilja va5ra ledig och förtära lite goda drycker...men icke :D


På torsdag kommer min älskade hem och som jag längtar!!!!!! hoppas bara att jag blir ledig från jobbet på kvällen!


Ne nu ska jag åka upp till malin och köpa nåt mirakel grejs till håret så det blir fiiiiint :) och lite volym :D

Puss o Kram

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Lina

ikväll får du stå ut med mig också;)

2009-05-22 @ 13:07:02
URL: http://www.metrobloggen.se/kemle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0