hemma

Ja nu är jag hemma och ska lägga mig i sängen..

Snart är denna vecka ö ver och det är bara en dag kvar att jobba och jag har reedan jobbat 48 timmar denna vecka och det är som sagt en heldag kvar...men man ser det ju som att det bllir pengar...det är ju det som får en upp ur sängen om dagarna :)

Igår var det helt ok på jobbet...lite över 110 personer tror jag det var.....och kors i taket så hörde man musiken som dom spelade ...även att man stod i baren liksom....hur bra som helst! har gått och nynnat på en del låtar som dom spelade...nynnat heöa dagen....man blir så glad av en del låtar liksom :)


Klicka på bilden för att komma till deras hemsida...klicka er in där och lyssna...ni kommer inte ångra er....klockrena är vad dom är :)

Köpte även deras skiva igår...den är i bilen :)





Idag har det varit super mycket på jobbet kan jag ju lova...värsta sommar trycket :) men tiden går ju rätt fort när man har nåt att göra som tur är....får väl se om det blir lika mycket imorgon :)


Igår var jag som sagt hos Malin och köpte en bra grej till håret som heter "urban" :) sen passade jag även på att fixa en klipp och sling tid till den 7 Augusti tidigt på morgonen....alltså samma dag som bröllopet är....nu kanske ni tycketr att jag är trög som bokar så tidigt och som bokar samma dag...men dte är såhär att på mitt jobb och i mitt yrke så är det inte bara att ta ledigt mitt under säsongen liksom...så eftersom att jag ändå är ledig den 7-8 augusti så försöker jag att göra håret då så slipper jag ta ledig en dag till:) smart va :)


Åhhhhhhhhhhhhhh på torsdag kommer min älskade hem...och ingen längtar så mycket som jag! ska bli så härligt att hålla om han och pussa på han :) och så har jag ju någon bredvid mig i sängen på nätterna :D ialllafall tills på söndag :) sen dröjer det 3 veckor igen...men det klarar jag för jag är stark :)


Håller på att arbeta upp mitt självförtroende lite...jag klarar allt liksom...

Ne nu yrar jag bara känner jag.....dax att sova och hoppas att man vaknar pigg och glad och utilad :)


Puss o kraaaaaam

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0