hallå hallå

Nu sitter jag på jobbet och skriver...tog med mig datan för att kunna fixa lite saker som jag måste skicka iväg...men det finns ingen här i närheten som har trådlöstnätverk som jag kan koppla in mig på...hade hoppats det men inte....så jag lägger upp det här inlägget när jag kommer hem...men jag skriver det nu...hehe

Har inte haft så mycket att göra nu på eftermiddagen men det kanske kommer igång snart får vi hoppas!

Idag hade vi lamm på lunchen och jag år lamm för första gången idag men jag tyckte inte det var så jätte gott...inte i min smak direkt...men många andra älskar det visst! jaja nu har jag iallafall provat det :D

Imorgon är jag ledig och det ska bli så himla skönt! Ska ha sovmorgon hade jag tänkt men bara för att man är ledig så lär det väl inte bli så att man kan...som alltid :)

Men det åär mycket att göra hemma nu när jag har jobbat hela dagarna så jag måste färsöka att städa av lite så att det är nogorlunda rent tills helgen, på lördag slutar jag kl 18 så då ska jag hem och så ska macke och jag laga mat och bara mysa tänkte vi för på söndag ska åker ju han iväg! ska mysa till det ordentligt tänkte vi...dock vet vi inte vad vi ska laga för mat ön...har ni nåt förslag?

Innan jag skjutsar in macke till tåget så tänkte vi stanna till i söderköping och hälsa på min nyfödda brorson :9 såå mysigt att goda bääääbiiis :D Men vet inte riktigt hur dags tåget går så antingen så stannar vi när vi åker förbi eeller så stannar jag när jag åker hem från stan...får se hur stressigt det blir!


Ne nu ska jag nog ta och göra någonting här tror jag allt....typ diska eller nåt hehe!


Puss o Kram


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0