Godnatt

Då har jag kommit hem från jobbet...var väl hemma runt halv 1....slutade vid halv 12 för det var inte så mycket folk men jag stannade kvar och kollade på "melodifestivalen" kunde ju lika gärna kolla klart där nere än att sitta ensam här i soffan liksom...
Så nu är kl 01.15 och jag har precis sorterat tvätten så det blir smidigare att tvätta imorgonbitti....så smart jag är :)

Imorgon ska jag hitta på lite saker....först tvätta sen åka upp till mamam o pappa och umgås och om jag har tur så åker vi till Tette med och kollar på det nya tillskottet :)

Guuud vad jag saknar min älskling...vill ha han hemma nu :(   Det är ju så fruktansvärt tomt utan honom juuuuuuuuu...mitt hjärta!'




Ne nu är det dags att sova så att jag orkar upp imorgon!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0