ehh...hmmm

Nu är det sådär svart på himlen igen...och jag ska snart åka och jobba....vi har ju alltid tv:n på hemma till Lydia när vi åker iväg...undra m man vågar ha det idag? Tänk om dte börjar åska liksom? och tv:n står på??? Men hon blir ju så ensam om inte den är på juuuu :(
Nae jag lämnar den nog på iallafal tror jag....allt för Lydia liksom!!!!


Har inte blivit på myket bättre humör än jag va på förut...jätte kuuuul!

Nae nu är det dags för mig att åka till jobbet och jobba några timmar! Skriver mer ikväll!



Älsklings hunden!!!!!!



Bästa Pojkvännen ever! ♥

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Becca

söt hunden då:-)

2009-05-12 @ 15:20:26
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0