Wooohooooow

För jag är så jävla glaaaaaad :D

Väntade ju på bosten och deklarationen med beskedet damp ner...faaan vågade knappt öppna! Men jag öppnade och satt där med en blick som sa såhär "det här måste faan i mej vara fel skrivet"

Bad macke kolla på det och han sa att det inte var fel...
ringde mamma för att dubbelkolla så att jag inte sett fel...men det är rätt sa hon....

Jag kan ju säga såhär att jag får tillbaka på skatten.....närmare 12.000 får jag tillbaka...klirr i kassan kan jag ju säga :D Guuuud va glad jag blir....men såååå mycket hade jag ju inte räknat med...hade väl tänkt att får jag tillbaka 2000 så är jag jätte glad....men det vart 10000 till :)


wooohoooooow nu är min dag gjord :D

Lämna ett avtryck :)
Postat av: fru crusoe

GRATTIS,Väntar på min deklaration oxå!!!

2009-03-30 @ 16:12:41
Postat av: Anonym

Fan grattis.... Jag tyckte jag fick mycket tillbaka...hehehe...9 tusen!

2009-03-30 @ 20:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0