pizza och kakor :)

Ja idag kände jag inte för att laga mat och hade ingen fantasi om vad vi skulle laga så det blev en sväbg till pizzerian och handla mat där i stället....ibland får man faktiskt!

Sen nu har jag bakat hallongrottot...nam nam nam.....sen fick älsklingen för sig att han ville ha rulltårta så snäll som man är så satte jag igång med det med....men nu har vi lite i frysen när vi får besök ialafall...det är bra!

Hmmm...undra vad det är för nåt bra på tv ikväll...lyxfällan vet jag iallafall...men inan den då? Får gå in och kolla!

Ne nu ska jag hoppa in i duschen!

Puss hejje

Lämna ett avtryck :)
Postat av: sofie

hej sara:) fin blogg! det var en tjej som hjälpte mig att sätta i det. med kreatinvax. sen hjälpte malin mig att klippa in det så det skulle passa in bättre. :) kram sofie

2009-03-06 @ 18:59:25
URL: http://iwearahalooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0