Onsdag

Sitter och kollar på den där mamman på 3:an nu.....och skriver här sammtidigt!

Idag har vi inte gjort särskilt mycket...bara slappat.....har kännt mig irriterad idag...eller i förmiddags var det värst...började tjuta för ingenting...lustigt det där...har väl med roliga veckan att göra antar jag för nu dom senaste gångerna har jag verkligen varit en riktig tjurkärring :)

Bakat har jag gjort idag med....bryssel kex och brysselkex med chocklad bitar i...så jävla gott alltså :)

På tal om baka så får ni här några bilder på Tårtan jag gjorde till Hugo









Lämna ett avtryck :)
Postat av: Faster Sanna

Hej gumman.. vad duktig du är.. vart har du köpt bilden med bilarna på??.. Poppe fyller ju snart

2009-03-12 @ 07:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0