Måndag

Jaha då var det måndag igen och jag har haft min babe hemma i en vecka och det har varit så underbart!

Väntar på att ida ska plinga så ska vi åka ner och ta en fika och prata lite skit....alltid lika trevligt tycker jag! Är rätt fika sugen faktiskt!

igår så låg macke och jag och pratade innan vi somnade och vi pratade om att vi vill köpa nya madrasser till sängen och nya kuddar...då säger han att när han har varit och jobbat i norge så får jag välja mellan nya madrasser eller en resa :) haan är för söt han.....det lutar åt att det blin nya madrasser så att man sover som en prinsessa sen :) men samtidigt så skulle det ju vara skönt att åka någonstans med...men vi får se
På tal om macke så ligger han fortfarande och sover och kl är snart halv 1...ne nu blir det inge mer sova utan nu ör det jag som går in och hoppar på honom!

Hörs sen!

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Emelie

Fin blogg :)

2009-03-09 @ 15:02:16
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0