Kväll

Ja nu är kl snart 22 och det äår dags att gå och lägga sig...är rätt trött!

Satt och kollade på kalla fakta förut om fallet Mimmi och fy faan säger jag bara....tårarna var inte långt ifrån....man ska väl tro att läkarna kan sin sak om man ska in och pilla i en människas hjärna? Eller har jag fel??? Nae jag vart så jäkla upprörd när jag satt och kollade på det...stackars familj...usch får gåshud bara jag tänker på det! Man börjar verkligen tänka till....sitter och funderar på om jag nu skulle blio sjuk och dom skulle vara tvugna att operera i huvet....undra om man skulle göra det efter att ha sett detta? Är det någon mer än jag som känner såhär?????


Nästa torsdag (tror jag det va) ska jag vara barnvakt åt trollungarna och det är jag mer än gärna..mys ska det bli :) och på lördag är det kalas för Hugo Pugo som fyller 2 år...åhh tiden går så fort...Alvin fyller med år i veckan men mamma skuölle ringa när hon visste när han skulle firas så vi får väl se när det blir...paketen är iallafall inköpta och inslagna :)


Ringde en sväng till Ida förut och skvallrade och spydde galla över en del personer :D det finns verkligen folk till allt men det känns skönt att man har riktiga vänner som man kan prata med om allt och man vet att dom alltid finns där vad som än händer....jag är lyckligt lottad :) aj löööööv juuvvv


Imorgon när jag vaknar ska jag gå ut på en lång promenad för att se om jag kanske blir piggare av det för som det har varit nu så kan jag gå och lägga mig mitt på dagen och sova i 2 timmar och jag känner att det inte är så bra så jag ska se om det hjälper att komma ut ordentligt så kanske man inte är lika trött...hoppas på det iallafall! ska även gå förbi affären och handla lite frön och så så ska jag hem och göra mig en egen musli...för den man köper är alltid så himla söt...och den som inte är söt är inte så där knaprig eller vad man ska säga....så imorgon ska jag göra min egen :) nam nam nam

Nu sa macke precis till mig att han tycker att katten tvättar sig så mycket...säger till han att katter är väääldigt renliga av sig men han tycker ändå att den tvättar sig för mycket:)

Ne nu är det sängen som lockar!!

Puss o Kram

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Tessan

Vad kul!! Var inne och kikade på din söta blogg nu med KRAM

2009-03-08 @ 22:29:19
URL: http://tesslundin.blogg.se/
Postat av: Ida

Löv u toooo=)=)

2009-03-09 @ 08:30:12
URL: http://turbotuttan.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack för att du finns vännen..finns få som du =) Kramar!!

2009-03-09 @ 11:03:34
URL: http://turbotuttan.blogg.se/
Postat av: Jonna

japp...den 19...Ska ju på handledarkusrsen då.. :D

2009-03-09 @ 14:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0