Jaha ja

Då sitter man här och är förbannat uttråkad så det finns inte...gaaahhh!!!


Sanna ringde förut och undrade om jag ville göra en tårta tills Sally fyller år den 9:onde April....och det är väl klart att jag vill göra :) så jäkla kul alltså....får väl se vad jag hittar på för dekoration denna gång :) Det blir nog bra....suttit och kollat runt på nätet lite nu och fårtt lite ideer :)


Ne om man ska ta och städa eller nåt annat roande!

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara

Hej du har vunnit en plats till bloggfesten!

Men pga lite strul med blogg.se kan jag inte se din mail. Vill du skriva den igen i min blogg så ska du få en inbjudan.

2009-04-01 @ 22:43:33
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej :)

om du inte redan är med i min klock tävling får du gärna lov att vara de :)

http://enlitentax.blogg.se/2009/march/vinn-en-lacker-klocka.html

2009-04-02 @ 01:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0