Glömmde att berätta

Jag glömmde ju skriva om min sjukaste drömm ever!!!!!

jag drömmde att jag satt hemma i soffan en lördagskväll och så ringer Magnus på min mobil och sammtidigt som mattias stormar in genom ytterdörren och dom skriker sammtidigt att mamma och pappa har skilt sig :S jag började stor tjuta och undrade vad som hänt och var dom va....då hade mamma och pappa blivit osams och sagt att dom inte ville leva med varandra längre och så hade mamma sprungit till Ingegerd i kärret och druckit sig full! sen kommer jag inte ihåg så mycket mer än att jag vaknar upp helt sönder tjuten och kallsvettig!

Nu till det läskiga...mamma och pappa kom ut till bettan när jag va där...pratade om lite allt möjligt och så säger dom att dom hade varit på kalas/fest igår.....hos INGEGERD I KÄRRET!!! åhh jag fick gåshud när hon sa att dom varit där....så läskigt liksom att jag drömmde att hon hade dragit dit när dom va iosams och så hade dom i själva verket varit där.....nae fyyy det där va ingen rolig dröm...bläää!! Min mamma och pappa ska leva ihop hela livet!!



Mina underbara föräldrar ♥

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0