Fredagkväll

Ja då är det kväll igen då och det blir mys och letsDance...

Var ute och gick i en och en halv timma imorse sen dess har jag städat och tvättat...tagit nästan hela dagen men skönt när det är gjort iallafall...träligt att man har tvätt stugan så långt ifrån...måste liksom springa ut och runt huset för att komma dit...lite träligt! skulle vara skönare att ha den i källaren!

Ikväll blir det baconinlindad fläskfile med egengjord klyftpotatis och peppar sås till mat och sen så har jag handlat så vi ska äta fruktsallad till efterrätt...hittade till och med JORDGUBBAR som vi ska lyxa till det med :D gott gott!

Ne nu ska jag gå ut i köket och fixa!

Puss hejje


Imorse när jag var på promenad...påväg hem från Grännes

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0