Fredag morgon

Ja igår vart det ingen blogg för jag hade fullt upp ändå!

Vid 9 igår så åkte jag in sill Willys och handlade.....så jävla skönt när det nästan inte var något folk! Sen hem och laga lunch....sen gick jag och la mig i 2 timmar för jag hade så jäkla huvudvärk och den gick över som tur va! sen var det bara att dra till GFusum till Troll ungarna och dom var hur mysiga som helst! busade och kollade på bolibompa....sen vid kvart i sju så kom edwin fram till mig och sa att han va trött och ville gå och sova....så in och borsta tänderna på båda busungarna och sen bädda ner dom och satte på en film....blev en del filmbyten innan dom somnat :) men som sagt så gick det hur bra som helst....läste dock nyss på jonnas blogg att det inte hade varit en så rolig nat5t :)


Idag då....ja jag hade ju hoppats att solen skulle skina när jag gick upp men icke! men igår så stod det att det skulle vara kalas väder och 7 grader varmt mellan 12-18 så jag hoppas på det! Annars så är det städning och tvättning som gäller idag...åhhh va roooligt...nae men behövligt är det....skönt att ha det fint till helgen liksom :)

Nae nu ska ja klä på mig och gå ut med hundrackarn!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0