Födelsedags kalas

Yes idag är det födelsedags kalas för min brorsson Hugo som gäller...ska vara där vid 5 typ....jag ska ju göra tårtan så igår kväll bakade jag tårtbotten och la ihop den så att den fick gojsa ihop sig under natten så snart ska jag väl gemig på att garnera den...provar något nytt den här gången så vi får hoppas att det blir bra bara...men det blir det nog tror jag :)


Igår vart det fika med Ida och Stina på Lilla blå och det var trevligt som vanligtsatt väl i 1-2 timmar tror jag....sen vart det affären och sen ut och åkte lite för det var över en timma tills ida skulle till praktiken så vi åkte runt på lite små vägar och utforskade :)

Ne nu är det dags att färga marsipan och vispa grädde och fixa lite :) Guuuud va kul det är alltså :D

Puss o kram

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Jonna

Spännande det ska bli!!!

2009-03-10 @ 13:44:14
Postat av: Juliflickan

ATT BLI MAMMA SOM UNG - RÄTT ELLER FEL.



Kolla mitt senaste inlägg.

kram

2009-03-11 @ 17:47:45
URL: http://emmajuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0