Jaha

ja då var det Torsdag igen då och jag r ledig....sitter här hemma och är så fruktansvärt rastlös så det finns inte.....vet inte riktigt vad jag ska hitta på...finns inte så mycket att göra är det värsta!


Sovit dåligt inatt och vaknade på uselt humör imorse...men jag vet vad det beror på...jag saknar Macke jätte mycket! Och det märker man att Lydia med gör, märks på henne direkt för hon blir så stirrig eller så ligger hon bara ner...just nu så sitter hon på balkongen och tittar å folk och skäller ut en och annan emellanåt :)

Tänk o man var miljonär ...jag vill åka till IKEA och bara shoppa loss...men snart så...snart :D

Ne nu ska jag ta och titta på hem till gårdeb

Skriver sen

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0