Jaha

Ja det har ju inte blivit någon blogg på några dagar men det är ju för att mitt hjärta har varit hemma och vi ham umgåtts så mycket som möjligt liksom...

Midsommar afton spenderades först hos mamma o appa där det var middag.....sen hem och handla inför kvällen....till mat blev det grillat...nam nam nam och till efterätt så vart det jordgubbar som vi doppade i chocklad....alltså det är att dö för...såå jäkla gott :) Kvällen avslutades i soffan framför tv:n....skön kväll faktiskt...utan en massa måsten :)

Igår låg vi i princip i soffan hela dagen och höll m varandra :) man måste ju passa på!

Idag skjutsade jag in han till tåget som gick vid halv 6...alltid lika jävla ledsamt att säga hej då...man tror att man vänjer sig...eller jag trodde det iallafall...igår känndes det liksom lungt på nåt sett....men inte idag...inte när vi gav varandra en sista puss.....usch :(
Men nästa gång han kommer hem så är han ledig i 3 veckor så jag får se fram emot det.....underbart!
Efter att jag lämnat av babe vid tåget så gick jag och tröst shoppade...fick 3 linnen oh 2 tunna tröjor med mig hem som jag vart nöjd över!

Ska strax sova tänkte jag...helt slut efter alla känslo stormar som jag haft idag :) Imorgon blir det upp till  mamma och sola så jag hinner få någon färg iår!



Idag vart det utsläppt hår med luggen flätad

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0