hej hej

Jaaaa idag har det inte varit så mycket jag har fått gjort! legat och kollat på film hela dagen typ under täcket i sofffan....sk´önt har det varit!

Var hos Jonna och hämtade lite grejer hon hade tagit hem till Lydia och det var detta:


Snällt av henne att ge henne massa leksaker och godus...guld :)
Men jag vill påpeka att hon fick 3 mjukis djur och alla låter....den ena låter värre än den andra...men Lydia har ju kul....har dock hänt en Olycka redan

såhär såg det ut när jag kom in i sovrummet då jag tyckte att det hade varit tyst ett bra tag...lite för länge med tanke på att hon fått massa lelksakr som låter....
men då hittar jag det här:

Ja hon försökte väl döda den..och ja man kan ju säga att hon lyckats :S Skit hund :)


Ne nu ska jag hoppa in i duschen för jag fryyyyyyyyyser

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0