hallå hallå halllå

heeeeeeej allihoppa!!! nu är klcokan snart 12 och det är dags för mig att somna snart! är satans trött men man är ju uppe i varv efter att man jobbat i 11 timmar....går inte att somna på 1 sekund liksom......

shhiiiiiit snart kommer min babe hem och om jag längtar och han är hemma ända tilll måndag eftermiddag :D så fick jag schemat idag och är ledig torsdag ,fredag och söndag...myyyyyyyys blir det...underbart att vara ledig lite när han väl är hemma....är ju liksom bara hemma 3 dagar på 3 veckor och då vill man ju ses lite..hehe....åhhhh gaaahhh jag vill att det ska vara Torsdag nu och att jag står vid tågstationen med fjärlilar i magen och väntar...och så ser man honom....åhhh blir helt glad bara av att tänka på det :D


Ne nu är det bäst att sova medans jag har en underbar känsla i kroppen :D

Godnatt alla där ute :)




nam nam nam....snart är han här :P

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0