GodKväll

Jaha då var det dags att sova strax då...ligger här och myser med Lydia och kissen,har förbannat ont i magen men jag hoppas på att få sova mer ikväll/natt för imorgon är det långpass på jobbet som gäller så jag måste ha min sömn så att jag går med ett leende på läpparna hela dagen...haha

Duschade förut....stod säkert där i 1 timma eller nåt...det var så jävla skönt..men det hade varit skönare med ett badkar ka jag ju säga...nästa lägenhet jag flyttar till är ett krav att det ska finnas badkar ,för jag saknar verkligen att bada....som idag när jag var så jävla frusen så skulle dte ha varit skönt med ett bad :)

Saknar min babe så jäkla mycket...behöver hans närhet när jag mår dåligt....vill känna hur han pillar mig på ryggen tills jag somnar......hans pussar....hans kramar...åhhhhh hela honom saknar jag!!!men nu är det bara 1 vecka kvar tills han kommer och jag jobbar hela denna helg så den kommer går fort och vips så är det torsdag och han är hemma :) Shiiiit va underbart!!!!!!!!

Slänger in en bild på Lydia och mig när vi myser :)


Lämna ett avtryck :)
Postat av: Anonym

Gud va söt du blivit,,är det lydia till höger eller är det någon annan hund

//stefan

2009-06-12 @ 18:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0