Gääääääsp

då har man jobbat idag då i typ 11 timmar...skapligt trött äe jag med jag är uppe i varv...alltid svårt att varva ner när man kommer hem från jobbet,går ju liksom inte att läggga sig direkt...men nu känner jag att john blund snart kommer på besök!

Jag håller tummarna för att jag blir ledig på torsdag...älsklingen kommer ju hem då och jag skulle behöva hämta han...för inte ill jag att han ska åka buss hem när dte lär vara mils långa köer heller...så jag hoppas jag blir ledig torsdag eftermiddag iallafall :) får se imorgon hur det blir...måste tvätta och städa med...gaaahhh vad tråkigt!

Åhh inatt drömmde jag att macke var hemma och låg här i sängen...och så vaknade jag av nåt och skulle lgga mig och hålla m honom men då är han inte där....då blir man ju ledsen liksom...drömmen känndes ju så sann liksom...men inte :(

Gick för övrigt inte upp så tidigt idag..klcokan ringde halv 9 så jag tog morgonrocken och gick upp men så tittade jag ut och ser regn regn regn....så jag kröp ner i ängen igen och somnade om till halv 11...underbart sköööntQ! men imorgon ska det väl bli bättre väder så jag ska gå upp vid 9 och sätta igång och försöka att skära iordning mattan till balkongen så att jag får dit den...kommer bli hur snyggt som helst kan jag lova :)

Ne nu har jag yrat klart här och det är dags att soooovvvaaaaa :)

Jobb imorgon igen

Puss hejjeee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0