jobb jobb

ja jag jobbar rätt mycket nu så jag hinner typ aldrig vara på internet liksom..men pengar blir det :)

Idag har jag saknat min babe så fruktansvärt mycket...undrar varför man saknar mycket mer ena dagen liksom? jag saknar han alltid men vissa dagar är värre än andra...lustigt...men nu har jag saknat han massor ända sen han åkte....är nog för att jag inte känner mig bra just nu...skulle behöva närhet av min älskling när jag kommer hem på kvällarna...känna sig uppskattad för en gångs skull...man behöver det...man behöver höra att man är duktig och stark ibland...det är bra för själen...jag som måste gå och le hela dagarna fast att man bara vill lägga sig ner och tjura...att vara glad hela tiden tar med på krafterna eller hur man ska förklara.

Jag är ledig tis,ons....så på tisdag på dan ska jag träffa ida har vi bestämmt......var ju alldeles förlänge sen vi sågs liksom :) sen på tisdag kväll ska jag ta och städa och på onsdag ska jag fortsätta med förberedelserna till bröllops och dop tårtorna så att det mesta är klart så jag inte står med allt i sista minuten...sen tiden som blir över ska jag bara ta hand om mig själv

Imorgon börjar jag vid 15.00 ska ta och försöka att gå upp skapligt och röja och slänga en massa...och gå ner med alla kartonger till föråddet....men där finns det väl inte så mycket plats kanske :) aja bara att packa in det :)

klockan är över 12 och det kanske är dags att sova eller? Men jag har så svåårt för att varva ner efter jobbet....har för mycket i huvet som snurrar....
kanske man ska betala alla räkningar...gaaahhh...ne fy det gör jag någon annan dag...hatar att betala räkningar :) pengarna bara flyger iväg..haha

ne om man ska försöka sig på att sova lite då....önskar att macke hade legat här bredvid och kliat mig på ryggen...då hade jag sovit vid det här laget:) men snart är han hemma tror jag....om det inte drar ut på tiden vill säga....sen är han ledig i 1 vecka eller 2 innan han börjar på nya jobbet och som sagt så är han ju bara borta i veckorna då så det tycker jag är helt underbart :D

ne nu är dte dags







Mycket tårt tänkande är det i mitt huvud nu :D

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0