jaha

Idag hade jag ju planerat att slappa mig igenom hela dagen...men så vart icke fallet...

började dagen med att gå upp kl 8 för att sen dra mig innåt stan vid 9...så gjorde mina ärrenden och fick med kig ett bord och 2 stolar till balkongen och 3 nya blommor till balkongen...mycket nöjd faktiskt.....så jag var väl hemma vid 12 och styrde med det
sen satte jag igång och bakade allt jag var tvungen att baka så det mesta är förberett liksom....sen satte jag mig och spritsade 5 plåtar med chocklad dekorationer....lite trött i armen efter det kan jag lova! städaa plocka och ja allt sm hör vardagen till...men nu ligger jag äntligen i sängen och varvar ner......imorgon börjar jag inte förns 3 så jag ska ta mig en välförtjänt sovmorgon hade jag tänkt :)

fick även reda på att min älskling åker hem från norge på fredag :) Synnd bara att jag jobba hela helgen...men slutar ju 10 varje kväll så då blir det mys kan jag lova!

ne nu ska jag ta och sova!!



Här är dom nya blommorna jag köpte idag och
dom luktar ljuvligt kan jag lova




sen köpte jag ju även detta till balkongen...vart mysigt 
tycker jag....det är liksom finare i verkligheten än på kort :)

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0