Attans

Var ju som sagt med Ida i stan idag...hittade lite bla en ny klocka,4 tröjor,nya peircing kulor till tungan,bröllopspresent,en huvud kliare eller vad man ska kalla det:)ett par nya solbrillor och lite smått och gott...men satt och planerade och skrev upp llt till bröllops och doptårta och ser till min fasa att jag glömmt att köpa en del saker som jag måste ha som bara hittas i stan....så inorgon är jag ju ledig och det är nog sista dagen innan bröllopet som jag är ledig så jag måste åka in till stan imorgon igen...gaaahhh jag som baar ville vara hemma hela dagen imorgon...men om jag åker så jag är inne vid 10 så borde jag vara hemma vid 12 snåret igen....jag måste ju liksom....aja då är det väl bara att slocka nu då så jag pallar att gå upp imorgon......känns som att jag har massor att göra imorgon...aja...det ordnar sig väl!

usch igår mådde jag inge bra alls..blääää....det kommer på kvällarna....när ångesten hinner ifatt en...har inte kännt mig på topp ikväll heller....men snart är min älskling hemma och då slipper jag förhoppningsvis allt och får vara glad och lycklig!


Nu ropar sängen på mig!

Puss hejjeeee


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0