Torsdag

Jaha då var det torsdag igen...veckan har gått fort...fast att jag nästan inte har gjort någonting! Har ju en sjukling här hemma så lite har jag allt att göra om dagarna..
Men har ni tänkt på att när killar är sjuka så är dom bara BARA 3 sekunder från döden typ....är så sjukt tröttsamt :)
Min babe sa idag att han va hingrig och att jag skulle sörva honom och ta hand om honom...JAHA som att jag inte HAR gjort det dom senaste dagarna....lagat mat åt han..sprungit med vatten till han var 5:e minut..kännt om han va varm...bäddat ner han och gett han ipren...och lite till...
men när jag låg med 40graders feber as förkyld och luftrörskatarr....vem gjorde allt hemma då? Jo jag fick laga mat för att han va hungrig och jag fick minsan hämta mitt eget vatten och ipren och allt det där...och så ska jag ta hand om ghonom nu...pytsan! :D

aja nog om det nu!

Imorgon är det städ dag har jag bestämt mig för...damma,golv och allt det där! Sen på kvällen så ska jag väl in till Mattias och Carro en sväng...dom har ju inflyttningsfest/födelsedagsfest....men jag blir nykter för på lötdag förmiddag ska jag och Ida till Sofie och nicklas och gosa tvillingar :) Åhh har längtat så efter denna dag då man äntligen ska få se dom små liven :)

sen på kvällen blir det nog mia och Klara maraton med ida och stina hoppas jag....sitta och skratta så vi får ont i magen...och på tal om mia och klara så på söndag så börjar nya avsnitt...åhhhhh vad jag längtar :)

Började kolla på det där programmet "semestersvenskar" förra vceckan och igår.....alltså man längtar ju inte lite direkt....så kul att se det där programmet för man känner igen sig rätt mycket....som den där restaurangen som svensken äger ...tror att det hette ricos eller nåt liknande...när jag såg det förra veckan så vart jag helt varm i kroppen för jag kommer ihåg att vi gick dit förra gången när vi va där...jag hade legat i magsjuka i 3 dagar och ville ha svensk mat så att jag fick i mig något....och då gick vi dit....jag kommer ihåg så väl att jag beställde in köttbullar potatismos och brunsås och lingon :D haha....aaawwwwww

På lördag kväll/natt kommer mammsen och pappsen hem...myyyyyyyssss....blir att åka upp dit på söndag....inte allt för tidigt dock...måste ju låta dom sova ut så att dom kommer in i dyngsrythmen här hemma :) Åhhh vad jag längtar!!!! se vad dom kommer hem med för ritning av barnen denna gång :)
Saknar trollungarna föresten :)

Ne nu ska jag ta och kolla på filmen :D :D

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Jonna

Du måste ju ta o hämta kläderna med..men jag tar med dom upp imorn till din mor...Vi skulle visst får frulle där hemma..

2009-01-24 @ 10:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0