Torsdag

Idag är det torsdag och jag har precis dammsugit och skurat golven....skönt att ha det gjort...

Idag då....tjaaa vaknade väl runt halv 11 (?) länge sen jag sov så länge....sen ut med lydia åka till affären och sen hem och käka frulle....kännde att jag ville göra något idag så jag frågade runt lite om det var någon som ville förlja med till IKEA....men det var ingen  som hade tid med lilla mig och Macke mådde illa....han tänkte följa med iallafall så att jag slapp åa själv...men han va helt vit i ansikten så jag sa till han att vara hemma istället....så jag åkte in själv och strosade runt....rätt skönt faktiskt! Men när jag väl va där och gick runt och tittade så hittade jag massa saker som får mig att vilja göra om här hemma....det behövs verkligen....Först och främst så vill jag kakla om köket och lägga dit en ny snygg bänkskiva och göra om så man får plats med en frys i köket så vi slipper ha den i hallen *Gaaahh* Sen så vill jag göra om i sovrummet....har 6 garderober men bara en är så man kan lägga in kläder och dom andra 5 är bara till för att hänga kläder så vi har inte ont om plats....palla stå och hänga upp linnen och tröjor...ehhh neeeej...så där skulle jag vilja riva ut och sätta dit 2 garderober med sljutdörrar...såååå snyggt!
   sen vill jag lägga nytt golv i hallen......och sist men inte minnst så vill jag ha sånna där duschdörrar i badrummet som går att vika in så dom knappt tar någon plats...för vårat badrum är rätt litet och när man bara har duschdraperi så är det i princip vatten över halva golvet...skulle vara skönt att slippa det...

Jaha då vet ni vad jag vill göra om här hemma då...hehehe

Nu ska jag gå och se om golven torkat så att jag kan ta mig någonstans...haha...skriver mer senare!

Puss hejjee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0