Fredag

Nu har jag tagit en pause i städandet....har i princip bara sovrummet kvar men macke ligger där inne och gnyr fortfarande så får vänta tills han har gått upp....hunnit med att laga mat också,,,,blev kycklingwok och Ris...men den blir aldrig som jag vill ha den....det är lustigt det där...aja någon gång kommer jag väl att lyckas iallafall ;)

Alltså den här veckan har jag drömmt mardrömmar varje natt...vaknar helt stel och genomsvettig....undrar varför....så när man vaknar så vågar man knappt röra sig i sängen pga det man har drömmt.....inte alltid man kommer ihåg vad det va man drömmde om när man vaknar...men man vet att på natten så verkade det hela så verkligt!

Ne nu hör jag att han är uppe på benen där inne...bäst att lägga på ett kol och städa där innan han ska lägga sig igen!

Puss hejjee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0