Tralla laaa

Nu sitter jag är alldeles ny duschad.....det är aldrig fel det du!

Var ju nere på viken idag med Ida och vi gick til lilla blå och lunchade....blev bakadpotatis med skagenröra att äta.....så förbaskat gott :)
Sen så satt vi väl kvar en timma eller nåt och pratade och skämtade om allt och inget!
Vad säger du om valkar på ryggen ida? :P


Sen ikväll var det ju dags att göra någon mat med så det vart så smidigt som möjligt...hamburgare...nam nam nam så nu sitter jag här och är fortfarande asmätt :)

Faaaan min babe ska tydligen ta med sig min dator när han åker...faaan då får jag stå ut med hans sega helvete här hemma :( men han måste ju ha med sig datan så att vi kan prata med varandra på kvällarna....blir så så jäkla dyrt att prata i telefonen....tvi vale :)
Nae fy sjutton vad jag kommer att sakna han...3 hela veckor...åhhhhh jag vil inte....snacka om att jag kommer känna mig ensam här hemma om kvällarna...skulle ju kunna sova hos mamma och pappa i några dagar men det går ju inte med Lydia heller....hon kan inte vara hemma själv så länge och uppe hos mamma och pappa tror jag inte heller hon kan va i och med att hon inte har den respekten när jag säger till henne som hon har med macke....men men det är väl bara att bita i det sura äpplet som man brukar säga!

Ne nu ska jag smyga mig ner i sngen och se om karln är på myshumör :D






Lämna ett avtryck :)
Postat av: Ida

Ja tack vännen för en supertrevlig lunch=) haha ja valkar lite här o där va det haha=)

Puss puss

2009-02-05 @ 11:51:53
URL: http://turbotuttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0