Torsdag

Ja då var det då Torsdag igen....dagen har gått rätt fort endå....

Igår var Ida och stina här och fikade och vi satt och snackade en massa skit :) Som vanligt när vi träffas...alltid lika kul att skvallra och höra skvaller :) men som sagt det var trevligt!

Idag vaknade jag vid 9...fast att jag skulle ta sovmorgon hade jag tänkt...mm det gick ju bra! men men bara att gilla läget!

Vid typ 12 så fick jag ett sms av Ida och hon undrade var som hände idag...och ja det slutade med att jag åkte ut till gryt och hämtade henne :) Sen bar det av till affären och så möte vi Stina uppe vid lägenheten....satte oss och fikade och spelade Musik Alias tror jag det hette...bra kul spel men lite svårt var det....satt väl och spelade i 2 timmar så det tog rätt lång tid....vid 4 kom Nisse och hämtade Ida och Stina for till Gusum och jag gick ut med Lydia...sen har jag inte gjort så mycket....mest suttit här och lyssnat påmusik och kollat runt lite...mycket roande!

Det var häligt att ida och stina kom idag så att dom förgyllde och lyfte upp min dag lite...kännde att jag behövde det!

Imorgon är dte fredag och jag vet inte vad jag ska göra...ellerjo...tvätta ska jag iallafall göra på eftermiddagen....senblir dte nog bara att ligga i soffan och dega resten av kvällen...

På lördag ska iallafall ida,jag och stina ses...blir antagligen här...mysa till det lite...Skönt att slippa sitta själv!

Nae nu ska jag ut med Lydia sen ska jag gå och lägga mig och försöka att sova lite!

None

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0