Tisdag

Jaha då var det tisdag då!
Har precis suttit och skrivit ett Alla hjärtans dags kort som jag ska skicka iväg till min babe idag och hoppas att han får det innan fredag...men det borde han få tycker jag!

haha Lydialigger i soffan och kollar på tv och Kissen ligger uppe på datastolen...på stolsryggen liksom....så söta så!

Inatt däremot har inte Lydia varit så söt...hon får ju ligga i sängen när macke inte är hemma så inatt gjorde hon det och hon ska ligga så nära mej som möjligt...men hon drömmde så dant inatt att hon låg och sparkade på mig och det var ju lagon irriterande! och katten satt i fönstret och tuggade på blommorna...gaaaah!!

Nu ska jag väl ta och göra något att äta...ingen fantasi dock!

Puss hejee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0