Nu har han åkt :(

Ja nu har jag lämnat av min älskling vid tåget :( :( kommer sakna han som bara den...


vi la oss i soffan och mös ett tag innan vi skulle åka och självklart så började jag gråta...fast att jag hade intalat mig att inte göra det!Det gör det ju inte lättare att han håller om mig och säger att han kommer sakna mig så jäkla mycket men att han inte vill att jag ska vara ledsen!
Sen kom vi väl in till stan och skulle hämta ut biljetterna och det var as lång kö och när vi väl hade fått biljetterna så hade tåget redan kommit in på stationen så det vart ett snabbt hej då för han var tvungen att gå på tåget :( när jag satte mig i bilen sen så kom tårarna :( Han ska vara borta så länge ju....och det är så tomt här hemma.....saknar honom redan liksom...jag vill soman ikcäll och vakna 3 veckor senare :(

Just det ja....inatt när jag skulle gå upp till köket och dricka lite vatten så...så kommer jag in och tänder och jag ser nåt svart krypa längs ena golvlisten...yrvaken som man är så gnuggar jag mig i ögonen och böjer mig ner för att se vad det var...och visst faan va det en spindel....större än en 5Krona var den.....så jag står där helt stel och sen springer in till macke och halvskriker "Macke är du vaken???????"
och som tur va så va han vaken så han tog på sig och sprang upp och skulle döda den....men han missa och sen såg han inte vart den tog vägen....och jag är så förbannat spinderädd så det finns inte...när han sa att han inte vet vart den tog vägen så sa jag bara "NEJ NEJ NEJ NEJ,du måste hitta den...du ska ju åka imorgon!!!!!!!" Men vi hittade den inte....så någonstans är den...men vet inte var.......jag har varit så lättad för under 2 år så har jag inte sett en enda spindel här....men igår...och självklart en stor jävel!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ



Nae nu orkar jag inte skriva mer

None

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0