Lördag

Igår blev det inget inlägg kände inte att jag hade nån direkt skrivlust...

Lydia och jag låg i soffan hela kvällen igår och mös.....tände vartenda ljus jag hade jag släckte ner och kollade på lets Dance :D Sen vid 22 så ställde jag mig och vek all rentvättad tvätt...mycket roande fredagsnöje :)

Nu på förmiddagen har jag storstädat så nu är dte rent och snyggt....så himla skönt när man väl är klar med allat...så fint....

Alltså jag drömnmer så sjukt mycket drömmar som jag vaknar av mitt i natten...
Om jag oroar mig för något på kvällen innan jag somnar så drömmer jag ALLTID om det och att det händer det värsta...vaknade inatt helt genom svett och rädd...haha när jag tänker tillbaka så måste det se rätt roligt ut...bra att det vara är Lydia som ser mig...och hon vaknar inte änns :)
Men inatt har Lydia verkligen legat påmig och så har kattenlegat nere vid fötterna så jag har typ inte kunnat röra påmig....men det är mysigt iallafall :)

Nae nu ska jag ta och diska det sista så är jag klar med allt sen!




Nam nam nam :D

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0